یکی از انواع محصولات زیپ پک، پک های زیپ دار کوچک و بزرگ است.به جرات میتوانیم بگوییم پر استفاده ترین و کاربردی ترین پک ها، پک های زیپدار میباشند.این پک های زیپ دار در انواع و اقسام مدلهای مختلف،رنگبندی های مختلف،درحال عرضه به بازار است. همچنین زیپ پک، پک های متنوعی را برای بسته بندی چای، قهوه، سوسیس، غذای حیوانات، بسته بندی خشکبار، آجیل، ماهی و میگو و میوه خشک،گرانولا،مواد صنعتی،مواد شیمیایی،دارویی،بهداشتی،پودری جات،،، به بازار عرضه میکند.
چاپ اختصاصی طرح شما (سیلندر،کلیشه،سیلک)
همچنین شما می توانید با توجه به نیاز بسته بندی خود طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید. استفاده از روش چاپ سیلندر و کلیشه مخصوصاً در زمینه بسته بندی به امری کاربردی و منحصر به فرد در صنعت چاپ تبدیل شده است. برای سفارش سیلندرو کلیشه مهم حجم فروش شما دوستان میباشد. اگر در شرایط بازار ایران اوضاع کسب و کار شما مناسب است و به بازار های صادرات فکر میکنید بهترین انتخاب چاپ سیلندریا کلیشه میباشد. مهمترین نکته در فروش محصول ایجاد فضای بصری مناسب میباشد که چاپ سیلندر و کلیشه این امکان را برای شما فراهم میکند
نکته مهم برای سفارش چاپ سیلندر یا کلیشه داشتن مجوز و سفارش حداقلی 1تن میباشد.
اما برای شما عزیزانی که میخواهید از خود پاکت عمومی های ما که در سایت درج شده استفاده کنید و چاپ روش بزنید چاپ سیلک برای شما انجام میشود. حداقل سفارش از یک سایز یک رنگ 1 مدل پاکت 1000 عدد میباشد. و پس زمینه خوده رنگ پاکت است.
Packing (بسته بندی) صنعت
چرا که امروزه بسته بندی به عنوان یک صنعت مطرح شده است و گستردگی فراوانی در همه ابعاد زندگی بشر پیدا کرده است.صنعت بسته بندی علم، هنر و فن آوری محافظت از محصول است که طراحی، ارزیابی و در نهایت باعث تولید پاکت بسته بندی می شود.از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته بندی مرتبط هستند.
خرید پک بسته بندی انواع محصولات
قصد داریم در این مقاله به این موارد اشاره کنیم:
- تاریخچه بسته بندی
- تعریف بسته بندی
- اهداف بسته بندی
- عوامل موثر بر بسته بندی محصول
تاریخچه بسته بندی
تاریخ نشان داده است که در ابتدای تمدن بشری نیازی به بسته بندی مواد غذایی نبود بلکه مردم برای بدست آوردن غذا از محلی به محل دیگر می رفتند تا زمانی که پناهگاه های دائمی برای خود پیدا کردند. این نیاز باعث شد که اولین انواع بسته بندی نظیر کدوهای خشک شده، صدف ها، برگها، پوست حیوانات و دیگر مواد طبیعی مورد استفاده قرار بگیرند.بعنوان مثال برای انتقال آب، شیر، ماست، روغن یا دوغ از پوست حیوانات استفاده میشد و از شاخ حیوانات برای حمل و نقل و ذخیره غذا و محصولات کشاورزی استفاده می کردند.
بطور کلی ظهور انقلاب صنعتی به راستی تحول اساسی در نظام تولید کالایی ایجاد کرد انقلاب صنعتی، جهان را با فوران کالاهای گوناگون صنعتی روبرو کرد. امروزه صنایع بسته بندی تبدیل به یک تکنولوژی قدرتمند شده است.
تعریف بسته بندی
بسته بندی عبارت است از:هنر وعلم آماده سازی مواد برای انبار کردن و در نهایت فروش محصول
بسته بندی باید ضمن اینکه اهداف اولیه بسته بندی یعنی، خاصیت حفاظتی و جذابیت را دارا باشد، باید تا حد امکان ساده و ارزان باشد.
بسته بندی عبارت است از محافظتی که سلامت کالای محتوی خود را پس از تولید تا مرحلهی مصرف حفظ مینماید. از طرفی بسته بندی علاوه بر این حفاظت، وظیفه ی دیگری نیز بر عهده دارد و آن مانند پل ارتباطی میان خریدار و کالاست که به محصول شخصیت میدهد.
اهداف بسته بندی
۱.محافظت فیزیکی
محصول داخل بسته بندی نیاز به در امان بودن در مقابل:
ضربه، لرزش، فشار، حرارت و عدم نفوذپذیری
رعایت این موارد در بستهبندی محصول از فاکتور های اساسی و مهم در طراحی بسته بندی است.
در بعضی موارد نیز از طریق تزریق اکسیژن به داخل بسته بندی برای افزایش طول عمر محصول استفاده میکنند، مانند:
مواد پروتئینی، گوشت، مرغ، ماهی، میگو
۲. لایه محافظتی
محافظت در برابر:
عدم ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک، اشعه ماورابنفش و…
در بسته بندی مدنظر قرار می گیرد.
۳. اطلاع رسانی
پاکت بسته بندی باید اطلاعاتی مانند:
نحوه انبارش، استفاده از محصول، ترابری را دارا باشد.
باید با استانداردهای معتبر بین المللی مطابقت داشته باشد.
در برخی موارد با قوانین بین المللی یا منطقه ای یا انجمنی مانند:
FDA
IMDG code
نیز باید مطابقت داشته باشند.
عوامل موثربربسته بندی
کیفیت مناسب
محافظت ونگهداری در برابر آسیب های مکانیکی ، آسیب های شیمیایی، اکسیداسیون، فراریت فاسد شدن
جلوگیری از آسیب های محیطی میکروبی حشرات و حیوانات آلوده
مشخصات و اطلاعات
راحتی مصرف کننده
از جمله عوامل موثر بسته بندی میباشد.
بازاریابی
بسته بندیها و برچسبها میتوانند توسط بازاریابان برای ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصول استفاده شوند.
ایمنی
بسته بندی نقشی مهم و اساسی در کاهش ریسک امنیتی برای سلامت محصول دارد که با پوشش مقاومتی مناسب و بهتر میتوانند در کاهش آسیب و همچنین جلوگیری از دستبرد به محصول مطلوب واقع شوند
انواع رنگ بندی و سایز بندی زیپ پک ها
از جمله مزیت هایی که پاکت بسته بندی زیپ دار در اختیار شما قرار میدهد، کامل بودن بسته بندی است یعنی شما با یک پاکت زیپ دار، در حفظ کیفیت محصول و جذب مشتری تلاش کرده اید.
کافیه یه چاپ خیلی ساده هم روی پاکت اعمال کنید در صورتی که محصول داخل پاکت هم با کیفیت باشد قطعا شما دارای یک مشتری ثابت شده اید و حتما پاکت شما در لوازم خوراکی مصرفی خانه ها و غیره بهترین تبلیغات برای سایرین میباشد.
بطور کل پاکت ها به چهار دسته تقسیم میشوند:
- پاکت یک رو شفاف
- پاکت پنجره ای
- پاکت که نور به داخل مصول نمیرسد
- پاکت کامل شفاف
صنایع چاپ و بسته بندی زیپ پک تامین کننده انواع پاکت:
*پک زیپ دار
* بسته بندی زیپ دار
* سلفون زیپ دار
* پاکت چاپی زیپ دار
* پاکت و گاست
* پاکت ساندیسی
* پاکت بغل گاست
* پاکت باکس
* پاکت باکس پوچ
* باکس پوچ مات
* سه طرف گاست
* فلت باتم
* پاکت با زیپ پنجره ای
* پاکت با زیپ جیبی
* پاکت با زیپ پروانه ای
* پاکت متالایز رنگی
* پاکت متالایز رنگی مات
* پاکت سه طرف دوخت
* پاکت وکیومی
* پاکت بسته بندی قهوه
* پاکت بسته بندی چای
* پاکت بسته بندی برای غذای حیوانات
* پاکت بسته بندی آجیل
* پاکت بسته بندی خشکبار
* پاکت بسته بندی پسته
* پاکت بسته بندی سوسیس
* پاکت بسته بندی …(محصولات مختلف )
* پاکت کرافت
* پاکت کاغذی زیپ دار
* پاکت گلاسه پنجره دار
* پاکت رنگی پنجره دار
* پاکت ته گاست
* پاکت بسته بندی
* پاکت بسته بندی ماهی
* پاکت بسته بندی میگو
* پاکت بسته بندی میوه خشک
* پاکت اختصاصی
* پاکت باکس پوچ شفاف
.*پاکت کرافت پنجره ای
*پاکت گلاسه پنجره ای
*پاکت شفاف متالایز
*پاکت شفاف متالایز داخل طلایی
*پاکت کرافت بغل شفاف
*پاکت پنجره مینیاتوری
*پاکت باکس پوچ
*پاکت سه بر گاست
پاکت بسته بندی تخمه
نتیجه گیری از یک بسته بندی ایده آل
وظایف اصلی بسته بندی:
اماده سازی جهت حمل و نقل،توزیع،انبارش فروش و مصرف باشد.
- بسته بندی یک عملیات تجاری پیچیده، پویا، علمی، هنری است.
- در بنیادی ترین شکل خود ،کارکرد های محافظت، نگهداری، حمل و نقل، اطلاع رسانی و فروش را شامل می شود.
- نوعی عملکرد خدماتی است.
- به خودی خود نمی تواند وجود داشته باشد زیرا به یک کالا نیازمند است.
- اگر کالایی وجود نداشته باشد، بسته بندی نیز وجود نخواهد داشت.